Úvod » Aktuálně

Nařízení ředitelky k organ. výuky

od 25 května 2020

do 30 června 2020

Nařízení ředitelky školy k organizaci výuky školních skupin od 25. 5. 2020

  • na základě metodiky ministerstva školství a zdravotnictví upřesňuji podmínky k nástupu žáků do školních skupi
  • PŘIHLÁŠKU žáka do školní skupiny musíte odevzdat do 18. května 2020, po té již nebude možné se do skupiny přihlásit
  • první den nástupu do školy žák přinese vyplněné a podepsané ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (bezinfekčnost)  o neexistenci příznaků virového infekčního onemocnění s datem 25. 5. 2020, V případě, že ho žák nepřinese, nebude do školy vpuštěn

 

ORGANIZACE výuky školních skupin:

  • složení skupin se nemění (až do 30.6.2020) a nelze se přihlásit dodatečně
  • protože jsme povinni zamezit tomu, aby se jednotlivé skupiny žáků potkávaly, bude platit tento časový rozvrh:

 

 

1.třída

2.třída

3.třída

4.třída

5.třída

ODCHOD

7,40 hod.

7,40 hod.

7,45 hod.

7,50 hod.

7,55 hod.

 

hlavní vchod

úřad

vchod u šaten

vchod u šaten

hlavní vchod

VELKÁ PŘESTÁVKA

9,15 - 9,35 hod.

9,15 - 9,35 hod.

9,15 - 9,35 hod.

9,40 - 10,00 h.

9,40 - 10,00 h.

DALŠÍ PŘESTÁVKY

10 - 10,10 hod.

 

10,10  - 10,20 h.

 

 

 

10,50 - 11,00 h.

 

11,00 - 11,10 h.

 

 

ODCHOD

Odpolední skupina

11,30 hod.

11,45 hod.

11,45 hod.

12,10 hod.

12,35 hod.

do ŠJ

MIK

PÁS

PÁS

         X

          X

 

  • žáci před školou dodržují rozestupy – nejméně 1,5m
  • žák může být uvolněn/omluven ze skupinové výuky na základě písemné omluvy  zákonného zástupce, uvolnění se vztahuje na celý výukový den, pozdější příchod na skupinovou výuku nebo odchod před ukončením skupinové výuky není možný
  • žák  s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí  do školy vstoupit, pokud bude žák vykazovat některý z možných příznaků COVID-19 až při výuce, bude umístěn do samostatné místnosti, škola bude ihned kontaktovat zákonné zástupce žáka, který dítě co nejrychleji vyzvedne
  • o podezření informuje škola spádovou hygienickou stanici
  • zákonný zástupce je povinen neprodleně informovat školu o onemocnění žáka zařazeného do školní skupiny, po skončení nemoci se žák může do školní skupiny vrátit – přinese nové čestné prohlášení s aktuálním datem

Povinnosti žáků

  • dodržovat pokyny pedagogických pracovníků i ostatních zaměstnanců školy
  • mít k dispozici minimálně 2 ks roušek denně a 2 ks sáčků z neprodyšného materiálu (na odložení používané roušky, uložení použité roušky)
  • nosit ve vnitřních i venkovních prostorech školy roušku, výjimku povoluje pedagogický pracovník
  • dodržovat bezpečnou vzdálenost od žáků ostatních skupin a dalších osob
  • pohybovat se pouze v prostorech určených pro skupinu, do které je žák zařazen
  • nezdržovat se ve společných prostorách školy a WC po delší dobu
  • žákům je zakázáno – kontaktovat a setkávat se s žáky jiných skupin ve vnitřních i venkovních prostorech školy

Pobyt ve třídě:

  • v průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup nejméně 1,5 metru, pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě, o nošení nebo nenošení roušky rozhoduje pedagogický pracovník
  • pokud si žáci roušku odloží, musí ji uložit do čistého sáčku, při výměně roušek se musí požitá rouška uložit do sáčku a tento uzavřít (např. zavázat, uzel apod.)
  • v průběhu pobytu ve třídě organizuje pedagogický pracovník větrání, podle venkovních podmínek průběžně nebo minimálně 1x za hodinu po dobu 5 minut
  • po každém vzdělávacím bloku, opuštění třídy, před konzumací potravin žáci dodržují zvýšená hygienická opatření, ve škole jsou zajištěny dezinfekční přípravky, dodržují se zvýšená hygienická opatření
  • do školy budou vpuštěni pouze žáci, doprovod nesmí vstoupit do budovy, při vyzvedávání žáků zákonní zástupci využijí kamerový systém

Ranní družina:

  • nebude v provozu (viz metodika)

Školní jídelna:

  • vaříme pouze 1 jídlo
  • příbor, pití i jídlo připraví na místo p. kuchařky
  • roušky si děti sundají až před konzumací, uloží je do sáčku
  • bude zajištěna dezinfekce rukou a dodržovány rozestupy mezi žáky
  • přihlašování obědů probíhá elektronicky

 

V Bohušovicích nad Ohří dne 6. 5. 2020                   Mgr. Lenka Matoušovská, ředitelka školy

Vybíráme z fotogalerie

01.11.2019
Halloween ve škole 2019